«Λύγισε» ο Αντωνιάδης: «Με τον Δομάζο ήμασταν 57 χρόνια σχεδόν κάθε μέρα μαζί» (vid)
Ο Αντώνης Αντωνιάδης στο αφιέρωμα της Λεωφόρου, αναφέρθηκε στη μακροχρόνια φιλία του με τον Μίμη Δομάζο.
Για την ιδιαίτερη φιλία διάρκειας… 57 ετών (!) μίλησε ο Αντώνης Αντωνιάδης στο Prime Time του ΣΚΑΪ, με αντικείμενο την ιστορία της Λεωφόρου.
Αναλυτικά όσα είπε ο «Ψηλός»:
«Την πρώτη φορά που ήρθα στην Αθήνα με έφεραν στο γήπεδο και ο Δομάζος ήρθε να με υποδεχτεί. Είχε καλά αισθήματα, ήταν καλός άνθρωπος.
Εκείνος ήταν ο Δομάζος, εγώ ήμουν ο πρώτος σκόρερ του Βορείου Ομίλου.
Ήταν όνομα ο κοντός… Πού να φανταστώ από εκείνη τη μέρα μέχρι τον Ιανουάριο του 2025 που πέθανε, θα είμαστε 57 χρόνια, σχεδόν κάθε μέρα μαζί.»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τι ισχύει αυτή τη στιγμή με Ομπράντοβιτς - Οι αποφάσεις για το ρόστερ (vid)
- Τόσα χρήματα δίνει ο ΣΚΑΪ για τα τηλεοπτικά δικαίωματα της Basket League
- Οριστικό: Τέλος ο Σφιντέρσκι από τον Παναθηναικό - Το ποσό και η νέα του ομάδα
- Παναθηναϊκός: Κατευθείαν στην Ολλανδία ο Τσιριβέγια - Ειδική άδεια για έξι ποδοσφαιριστές
- Παναθηναϊκός: «Κοντά στη χρυσή τομή για Φαν Ντρόγκελεν - Η διαφορά στο οικονομικό»