Tελικά γιατί χάσατε ρε παλικάρια;
[ads]
[ads]
Διάβασα ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός έστειλε εξώδικο στo Novasports λόγω της μονομερής τηλεοπτικής μετάδοσης του αγώνα της Δευτέρας υπέρ του Παναθηναϊκού.
[ads2]
Και μπερδεύτηκα.
Για ποιο λόγο τελικά χάσατε ρε παλικάρια;
Λόγω διαιτησίας; Λόγω Σπανούλη; Λόγω μη αγωνιστικής ετοιμότητας; Λόγω ατυχίας; Λόγω πολεμικής ατμόσφαιρας; Λόγω Βασιλακόπουλου;
Βοηθείστε μας γιατί μας μπερδέψατε με αυτό το εξώδικο.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αποκάλυψη Κουτλουάι για Λάιλς και Παναθηναϊκό!
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Επίσημο: Αυτό το κανάλι θα δείξει τα φιλικά του Παναθηναϊκού - Οι ώρες