Tελικά γιατί χάσατε ρε παλικάρια;
[ads]
[ads]
Διάβασα ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός έστειλε εξώδικο στo Novasports λόγω της μονομερής τηλεοπτικής μετάδοσης του αγώνα της Δευτέρας υπέρ του Παναθηναϊκού.
[ads2]
Και μπερδεύτηκα.
Για ποιο λόγο τελικά χάσατε ρε παλικάρια;
Λόγω διαιτησίας; Λόγω Σπανούλη; Λόγω μη αγωνιστικής ετοιμότητας; Λόγω ατυχίας; Λόγω πολεμικής ατμόσφαιρας; Λόγω Βασιλακόπουλου;
Βοηθείστε μας γιατί μας μπερδέψατε με αυτό το εξώδικο.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς