Παναθηναϊκός: Μάρκετινγκ σε άλλο επίπεδο – Η παραλαβή του χρυσού βραβείου από την Ευρωλίγκα
Η Ευρωλίγκα τίμησε τον Παναθηναϊκό με το χρυσό βραβείο μάρκετινγκ – Αναγνώριση κορυφής για το «τριφύλλι»!

Μεγάλη τιμή για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς η Ευρωλίγκα αναγνώρισε τη δουλειά που γίνεται εκτός παρκέ, απονέμοντας στην ομάδα το χρυσό βραβείο μάρκετινγκ για τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διάκριση που δίνεται στον συγκεκριμένο τομέα από τη διοργανώτρια αρχή και αποδεικνύει πως το «τριφύλλι» δεν ξεχωρίζει μόνο για τις αγωνιστικές του επιδόσεις, αλλά και για τη στρατηγική επικοινωνίας και εμπορικής ανάπτυξης που εφαρμόζει.
Ποια κριτήρια έκριναν τη βράβευση
Το βραβείο απονεμήθηκε στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της Ευρωλίγκας στη Βαρκελώνη, όπου αξιολογούνται οι ενέργειες και η συνολική προσέγγιση των ομάδων στους τομείς του μάρκετινγκ, της χορηγικής αξιοποίησης, της ψηφιακής παρουσίας και της ενίσχυσης της εμπειρίας των φιλάθλων. Οι διοργανωτές ξεχώρισαν μεταξύ άλλων τη δημιουργία της εφαρμογής «CLUB 1908», την εντυπωσιακή καινοτομία του glass floor στο ανακαινισμένο ΟΑΚΑ, καθώς και την ισχυρή παρουσία της ομάδας στα κοινωνικά δίκτυα.
Το ασημένιο βραβείο κατέληξε στη Ζάλγκιρις Κάουνας, ενώ το χάλκινο πήγε στη Φενέρμπαχτσε, επιβεβαιώνοντας πως ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε ακόμη και παραδοσιακά δυνατές δυνάμεις της διοργάνωσης στο επικοινωνιακό παιχνίδι.
Ποιοι εκπροσώπησαν τον Παναθηναϊκό στη βράβευση
Το βραβείο στη Βαρκελώνη παρέλαβε ομάδα στελεχών της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, εκπροσωπώντας με περηφάνια τον οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα, παρόντες ήταν:
– Ο Γιάννης Λυράς, Εμπορικός Διευθυντής
– Η Σταυρούλα Μουστακάτου, Social Media Account Supervisor
– Η Μαριάννα Πατουχέα, Guest Experience, Senior Account Manager
– Ο Αποστόλης Λιόγκας, υπεύθυνος Tύπου
Οι παραπάνω έδωσαν το «παρών» σε μια λαμπρή τελετή, όπου είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις πρακτικές που ανέδειξαν τον Παναθηναϊκό σε κορυφαίο brand στην Ευρωλίγκα.

(από αριστερά προς τα δεξιά): Σταυρούλα Μουστακάτου, Social Media Account Supervisor, Μαριάννα Πατουχέα, Guest Experience, Senior Account Manager, Αποστόλης Λιόγκας, Υπεύθυνος Tύπου και Γιάννης Λυράς, Εμπορικός Διευθυντής
Το μήνυμα του Γιάννη Λυρά
Ο Γιάννης Λυράς, μέσω ανάρτησής του στα social media, εξέφρασε τη χαρά και την υπερηφάνεια του για την τιμή αυτή, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Πολύ χαρούμενος και περήφανος που εκπροσωπώ το κλαμπ σε μια τόσο σημαντική στιγμή. Στην υγειά μας, για τα επόμενα που θα έρθουν».
Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει την πρόοδο που έχει σημειωθεί στον οργανωτικό και επικοινωνιακό τομέα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ο οποίος πλέον λειτουργεί σε ευρωπαϊκά πρότυπα, επενδύοντας όχι μόνο στο παρκέ αλλά και στην εικόνα του συλλόγου σε όλα τα επίπεδα.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Ατάκα Φουρνιέ για την πιθανή μεταγραφή Βαλαντσιούνας στον Παναθηναϊκό!
- «Οι Νάγκετς μπορούν να βάλουν πρόστιμα στον Βαλαντσιούνας, αν...» (vid)
- Basketnews: «Συμφωνία για Λεσόρ με τον Παναθηναϊκό – Δεν θα είναι έτοιμος»
- Η Ναντ φρενάρει Παναθηναϊκό για Λαφόντ – Ζητά πλήρη απαλλαγή από το συμβόλαιο
- Το καμπανάκι Βιτόρια που ήχησε δυνατά και τα τρία αρνητικά στο φιλικό με Μπράγκα!