Σπουδαία διάκριση για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός στη Euroleague
Ο Παναθηναϊκός απέσπασε την κορυφαία διάκριση στο μάρκετινγκ για τη σεζόν 2024-2025 της EuroLeague, καθώς η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε επίσημα ότι κατέκτησε το Χρυσό Βραβείο στην τελετή των Devotion Marketing Awards.

Η πρόοδος του συλλόγου τα τελευταία δύο χρόνια είναι εμφανής σε όλα τα επίπεδα. Ο Παναθηναϊκός έχει επενδύσει συστηματικά στην οργάνωση και την εικόνα του, δημιουργώντας ένα πρότυπο σύγχρονου αθλητικού οργανισμού.
Η EuroLeague επιβράβευσε αυτή την αναβάθμιση, αναγνωρίζοντας τη συνολική στρατηγική και προσπάθεια που έγινε σε επικοινωνία, μάρκετινγκ και προώθηση.
Την ίδια στιγμή που στο παρκέ η ομάδα διεκδικεί σταθερά την κορυφή της Ευρώπης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η βράβευση αυτή έρχεται να υπογραμμίσει ότι και εκτός αγωνιστικού χώρου το «τριφύλλι» κινείται σε επαγγελματικά πρότυπα. Στη δεύτερη θέση της λίστας με το Αργυρό Βραβείο βρέθηκε η Ζαλγκίρις, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε η Φενέρμπαχτσε, που τιμήθηκε με το Χάλκινο Βραβείο.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Ο Ιωαννίδης... ξύπνησε και έστειλε μήνυμα ενόψει νέας σεζόν
- «O Βαλαντσιούνας xρειάζεται και το Letter of Clearence, αλλιώς...»
- Βέργης: Αυτές τις μεταγραφές θέλει ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Ισπανικό δημοσίευμα για Ντάνστον, τι ισχύει
- Η Παρτίζαν αντιγράφει το μοντέλο Παναθηναϊκού – Το σχέδιο για παγκόσμιο brand