Παπαγιάννης: Δήλωση... respect στον Γκουντάιτις
Παναθηναϊκός: Ο Γιώργος Παπαγιάννης σχολίασε τη νίκη του Τριφύλλιού στο Βελιγράδι, ενώ αποθέωσε και τον Γκουντάιτις.
Ο σέντερ του Παναθηναϊκού είπε στην κάμερα της NOVA:
«Είναι πάρα πολύ σημαντικό που ξεκινάμε τα εκτός έδρας με νίκη. Είναι αρχή ακόμα και δεν ξέρει καλά ο ένας τον άλλο, είναι σημαντικό μέσα από αυτό να υπάρχει ενέργεια. Είναι καλό σημάδι να συνεχίσουμε την ίδια δουλειά σε άμυνα και επίθεση. Είναι χαρακτηριστικό που θα έχουμε φέτος. Πήραμε ώθηση από την άμυνα και βάλαμε σουτ.
Συνεχίζουμε την καλή προπόνηση για να γινόμαστε καλύτεροι στη συνέχεια. Προσπαθώ να βρω το ρυθμό μου. Μέρα με τη μέρα γίνεται όλο και καλύτερα. Ο Γκούντα έπαιξε εξαιρετικά στο τέλος. Είμαστε και οι δύο πολύ καλά. Είναι αρχή ακόμα. Να έρθει και ο Νέιτ να συμπληρώσει τον Λι. Να είμαστε καλά και να διεκδικούμε τις νίκες».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ