Με την πρόκριση επί της Μακάμπι στο φάιναλ-φορ, την ανανέωση συμβολαίου του Κέντρικ Ναν, ο κόσμος ήταν στα…κάγκελα γι αυτό την επόμενη μέρα έσπευσε να εξαφανίσει μέσα σε λίγες ώρες πάνω από 11.000 εισιτήρια διαρκείας.
Κι ας ήταν “τσιμπημένες” οι τιμές, άλλωστε όταν στον οπαδό-πελάτη φέρεσαι ανάλογα του γούστου του, θα σε επιβραβεύσει διπλά και τριπλά. Η διοίκηση σε όλους τους τόνους διαλαλεί ότι θέλει το ΟΑΚΑ να γίνει σαν το παρακείμενο mall, χώρος που θα έρχεσαι δύο ώρες πριν τον αγώνα και θα περνάς ωραία μαζί με την οικογένειά σου.
Πολύ όμορφη η εικόνα χωρίς διαχωριστικά πίσω από τον πάγκο του αντιπάλου, με πολλά παιδιά στα πέριξ κι όλα αυτά απέναντι σε μη εμπορικό αντίπαλο, ξεκίνημα εβδομάδας και απόγευμα εργάσιμης ημέρας. Παρκέ, σουίτες, μουσείο και μαγαζιά είναι καλός λόγος να επισκεφτείς το ΟΑΚΑ σε συνδυασμό με την γερή ομάδα που πατά το παρκέ του!
Φανταστειτε ότι ακόμα δεν έχει πάρει την τελική του μορφή, μιας και οι στόχοι είναι μεγαλεπιβολοι, οι άνθρωποι που χειρίζονται την διαμόρφωσή του λένε ότι στο τέλος αυτής της σεζόν θα είναι όλα έτοιμα όταν εκτός εγκαταστάσεων παραδοθούν και τα μαγαζιά εστίασης, ένδυσης. Πάντως 10.000 οπαδοί σε ματσάκι απέναντι στην ΑΕΚ προδιαθέτουν θετικά για σημαντική επισκεψιμότητα των χώρων!
Δημήτρης Στρατής