Το οκτάλεπτο black out έφταιγε; Σε όλο το υπόλοιπο ματς τι κάναμε;
[ads]
Ρητορικό το ερώτημα, δεν χρειάζεται απάντηση.
[ads]
Οι παίκτες παίζουν σαν βετεράνοι χωρίς μυαλό, οι μεταγραφές δεν παίζουν, οι δύο υπερβάσεις είναι εξαφανισμένες στο Κορωπί, στο δεξί πίσω άκρο που είχαμε θέμα δεν κάναμε τίποτα για να μην έχουμε και φέτος, παίκτες εμφανίζονται και εξαφανίζονται και η ομάδα αντί να μπαίνει επιθετικά στα ντέρμπι παίζει καλά…τακτικά, παθητικά και σπάζοντας τα @@ του κόσμου της.
Είπε ο Αναστασίου πως αν εξαιρέσουμε το 8λεπτο μπλακ αουτ η ομάδα έπαιξε καλά. Αφού στα 8 λεπτά σου έβαλε 3 γκολ, λογικό να κατεβάσει ταχύτητες ο αντίπαλος σου Γιάννη.
Και το καλά πως το εννοείς πριν και μετά το μπλακ άουτ και με εξαίρεση το τελευταίο τέταρτο του αγώνα; Χωρίς ευκαιρίες και με αμυντική διάθεση;
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς