Νίκος Ανδρουλάκης: Μαζί με τον Ολυμπιακό γιo του πανηγύρισε το πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, γνωστός Παναθηναϊκός έδωσε το παρόν στην στέψη της ομάδας του χθες το βράδυ 15/6 ώρες στο ΟΑΚΑ.
Στο πλευρό του προέδρου του ΠΑΣΟΚ ήταν και γιος του ο οποίος είναι Ολυμπιακός.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι δυο τους είχαν βρεθεί τις προάλλες στην «Opap Arena», όπου και παρακολούθησαν το Ολυμπιακός – Φιορεντίνα.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)