Βαρούχας: Το σχόλιο για το πέναλτι στο Παναιτωλικός – Παναθηναϊκός 1-2
Ο Παναγιώτης Βαρούχας σχολίασε στην «Αθλητική Κυριακή» τη φάση που προκάλεσε συζήτηση στο Παναιτωλικός – Παναθηναϊκός 1-2.
Ο καθηγητής διαιτησίας στάθηκε στη στιγμή που η μπάλα βρίσκει πρώτα στο στήθος και στη συνέχεια στο χέρι του αμυντικού.
Όπως τόνισε, η στάση του σώματος με το χέρι αρκετά ανοικτό έδωσε στον ρέφερι τη δυνατότητα να καταλογίσει πέναλτι, αν και ο Αριστομένης Κουτσιαύτης τόνισε ότι δεν υπάρχει πέναλτι.
«Παναιτωλικός–Παναθηναϊκός. Χτυπάει η μπάλα στο στήθος και μετά στο χέρι. Το χέρι είναι πολύ απλωμένο. Ο διαιτητής βλέπει τη φάση και την παράβαση. Είναι πέναλτι, σωστά δόθηκε από τον Τσαγκαλίδη» είπε χαρακτηριστικά ο Βαρούχας.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»