Αλμέιδα: «Πολύ πικρή γεύση...» - Οι δηλώσεις μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό

Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Ματίας Αλμέιδα μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ.

Αλμέιδα: «Πολύ πικρή γεύση...» - Οι δηλώσεις μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό

Αναλυτικά όσα είπε ο Ματίας Αλμέιδα μετά το ΠαναθηναϊκόςΑΕΚ:

«Η γεύση που μας αφήνει στο τέλος αυτός ο αγώνας είναι. πολύ “πικρή”. Κάναμε δύο σοβαρά λάθη, προσπαθήσαμε να ισοφαρίσουμε αλλά δεν βρήκαμε ελεύθερους χώρους. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας.

Παναθηναϊκός – ΑΕΚ 2-1: Τα highlights της ανατροπής!

Η επόμενη μέρα θα είναι ίδια με τις υπόλοιπες. Η ήττα θα ερχόταν, αλλά την ερχόμενη Κυριακή έχουμε μία νέα υποχρέωση και πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε»m

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber