Οι δηλώσεις του Ουζουνίδη μετά το ματς με την Μπιλμπάο
Διαβάστε τι δήλωσε ο Μαρίνος Ουζουνίδης μετά τον αποκλεισμό από την Μπιλμπάο.
Αναλυτικά:
«Nα δώσω συγχαρητήρια στην Αθλέτικ. Σήμερα ήταν καλύτερη και πήρε δίκαια τη νίκη. Εμείς θα μπορούσαμε από τα δύο παιχνίδια να έχουμε πάρει πολύ περισσότερα. Με εξαίρεση το δοκάρι του Τσάβες και μία δύο φάσεις με τον Καμπέσας δεν μπορέσαμε να ακολουθήσουμε τον ρυθμό. Είχαμε και κάποιους ανέτοιμους όπως ο Τσάβες και ο Γιόχανσον. Αποκλειστήκαμε από μία ομάδα που θα μπορούσε να είναι στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Μετά τη διακοπή πιστεύω θα είμαστε ακόμα καλύτερη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ματίας γιατί παρά το γεγονός ότι ήταν ανέτοιμος έδωσε τα πάντα. Τέτοιους παίκτες θέλω στην ομάδα».
Για το που κρίθηκε η πρόκριση: «Η πρόκριση κρίθηκε στα έξι λεπτά της Αθήνας. Η διαφορά των δύο ομάδων ήταν σε άλλα επίπεδα. Ήταν μία ομάδα με συνοχή αφού είναι μαζί πολλά χρόνια. Δεν είμαι απογοητευμένος και πιστεύω πως του χρόνου τέτοια εποχή θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα για εμάς».
Πάμε ταμείο με το Μπιλμπάο – Παναθηναϊκός και τις υπόλοιπες «μάχες» του Europa League! Προγνωστικά στοιχήματος
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο