Κάντε μια μυστική ψηφοφορία στο Κορωπί μπας και δείτε ότι κάτι δεν πάει καλά -και- μέσα στην ομάδα
[ads]
Να πάει μια αντιπροσωπεία του κόσμου στο προπονητικό κέντρο και να βάλει τους παίκτες, το προπονητικό τιμ και τα κεφάλια στην διοίκηση να ψηφίσουν ανώνυμα πως είδαν το χθεσινό αποτέλεσμα.
Ξεφτίλα;
Μέσα στο πρόγραμμα;
Δεν έγινε και κάτι;
Μπάλα είναι;
Μαχητική ψυχή;
Γκίνια;
Αδικία;
Ανώνυμα. Να μπορεί ο καθένας να ψηφίσει αυτό που πιστεύει. Και μετά να δούμε τι εικόνα έχει η ομάδα για αυτό που συνέβη χθες.
Γιατί πλέον είμαι πεπεισμένος πως το πολύ χάιδεμα και τα όλε με τις δεύτερες θέσεις και τις προκρίσεις σε τελικούς κυπέλλου μας έχουν γυρίσει μπούμερανγκ και η πλειοψηφία στην ομάδα δεν έχει αντιληφθεί τους στόχους που πρέπει να πετυχαίνει αυτή η ομάδα.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς