Ανδρεόπουλος: «Θα γιορτάσουμε το βράδυ και από αύριο...»
Οι δηλώσεις του Δημήτρη Ανδρεόπουλου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού με 3-1 σετ επί του ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα είπε ο πράσινος τεχνικός:
«Είναι ένας μαραθώνιος. Πήγαμε πολύ καλά. Κάναμε αυτό που θέλαμε. Πήραμε την πρώτη θέση, τώρα είναι στις τρεις νίκες. Πρέπει να είμαστε στην καλύτερη κατάσταση στις συγκεκριμένες μέρες.
Προβληματισμός υπάρχει πάντα σε κάθε σετ, σε κάθε πόντο. Ο αντίπαλός μας είναι σπουδαίος. Στα πρώτα δύο σετ δεν τον αφήσαμε να μπει στο παιχνίδι. Όταν μπαίνει ο ΠΑΟΚ στο παιχνίδι, είναι ένας πολύ δυνατός αντίπαλος.
Το απέδειξε στο τρίτο σετ. Για εμάς, το πρώτο παιχνίδι τελείωσε και είμαστε χαρούμενοι. Θα γιορτάσουμε σήμερα το βράδυ και από αύριο…
Ο Γκάσμαν είχε το ίδιο πρόβλημα, αντιμετωπίζει μεγάλη τενοντίτιδα. Όλη την εβδομάδα υπολειτουργούσε, δεν έκανε προπονήσεις. Δεν άντεξε. Έχουμε μέρες μπροστά μας.»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο