Στήριξη σε Ανδρεόπουλο από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού
Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού σήκωσαν πανό στήριξης στον Δημήτρη Ανδρεόπουλο στο κλειστό του Μετς στο πλαίσιο του τρίτου αγώνα με τον Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα.
Μετά το διπλό στο Μελίνα Μερκούρη οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοίμασαν ένα ειδικό πανό στήριξης στον Δημήτρη Ανδρεόπουλο.
Συγκεκριμένα, οι αιώνια πιστοί έστειλαν μήνυμα προς τη διοίκηση του συλλόγου «Μόνο Ανδρεόπουλος», πιθανότατα, βάζοντας στην εξίσωση τις επικείμενες αλλαγές που ετοιμάζουν οι άνθρωποι του Τριφυλλιού το ερχόμενο καλοκαίρι.
Στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο Παναθηναϊκός κατέκτησε εύκολα το πρώτο σετ με σκορ 25-16.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ