Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός: Μπροστά ξανά οι πράσινοι με 2-1 σετ (vid)
Ο μεγάλος πρώτος ημιτελικός ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό συνεχίζεται αυτή την ώρα στο Μετς με τους πράσινους ν’ ανακτούν εκ νέου το προβάδισμά με 2-1 σετ.
Μετά το κακό δεύτερο σετ, μέσα από το οποίο ο Ολυμπιακός έκανε το 1-1, οι πράσινοι δεν άφησαν περιθώρια στον Ολυμπιακό στο τρίτο σετ κι έχοντας άλλη απόδοση, η οποία παρέπεμπε περισσότερο σ’ εκείνη της έναρξης του αγώνα, κατάφεραν να επικρατήσουν με 25-20 και να πάρουν ξανά το προβάδισμα στα σετ.
Αυτή τη στιγμή, λοιπόν, ο Παναθηναϊκός είναι μπροστά με 2-1 σετ και θέλει ένα ακόμα προκειμένου να πάρει το πρώτο ντέρμπι στα ημιτελικά της Volley League.
Δείτε το βίντεο:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ