Απίστευτο: Ο παικταράς Ερνάντεζ πανηγύρισε το πρωτάθλημα του Παναθηναϊκού! (pic)
«Δέθηκε» με τον Παναθηναϊκό ο σούπερ σταρ της Χάλκμπανκ Ερνάντεζ από τους ημιτελικούς του CEV Challenge Cup.
Ο Κουβανός κοινοποίησε στο Instagram την αφίσα του φετινού πρωταθλήματος (2021-2022) του Παναθηναϊκού με τον ίδιο να εκφράζει την στήριξή του προς τους πράσινους.
Υπενθυμίζεται πως εκείνος είχε αποθεώσει τη Θύρα 13 μετά το παιχνίδι στον Άγιο Θωμά (2-3 σετ) και είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να παίξει μελλοντικά στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Δείτε παρακάτω:

Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Έτσι «κλείδωσε» ο Τσάπρας - Το παρασκήνιο με Κοτσόλη
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές