Ανδρεόπουλος: «Φυσιολογική η ήττα με αυτήν την απόδοση»
Προβληματισμένος από την εμφάνιση του Παναθηναϊκού στη Σύρο εμφανίστηκε ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος.
Οι δηλώσεις του προπονητής της ανδρικής ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού:
“Κάναμε άσχημο παιχνίδι και νομίζω ότι με αυτή την απόδοση δεν δικαιούμαστε τίποτα παραπάνω από μία ήττα με 3-0. Πολύ νωθροί, με πολύ αργές κινήσεις, όσο και να προσπαθούσαμε να το αλλάξουμε, δεν άλλαξε τίποτα, άρα μία φυσιολογική ήττα με αυτή την απόδοση, τη δική μας. Κατά την άποψή μου ήταν ανοιχτά τα πάντα στην υπόθεση τίτλος και παραμένουν».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)