Προκρίθηκε στα προημιτελικά της Ευρώπης ο Παναθηναϊκός!
Στους «8» της Ευρώπης προκρίθηκε ο Παναθηναϊκός απέναντι στην Ποντολιάνι εξασφαλίζοντας τα δύο σετ που χρειαζόταν στη ρεβάνς του Αγίου Θωμά.
Οι πράσινοι πήραν με άνεση το πρώτο σετ που τους έδωσε «φτερά» στα πόδια ενόψει του δεύτερου. Οι Ουκρανοί αντιστάθηκαν, γνωρίζοντας πως δεν θα έχουν άλλη ευκαιρία να γυρίσουν στο ματς, όμως, οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου έκαναν την ανατροπή και με το 2-0 πήραν το πολυπόθητο εισιτήριο!
Στη συνέχεια, το Τριφύλλι χαλάρωσε και η Ποντολιάνι μείωσε σε 2-1 σετ. Πάντως, στο φινάλε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού εξέφρασε τις διαμαρτυρίες του για τον τελευταίο πόντο. To ίδιο συνέβη και στο 4ο σετ με τους Ουκρανούς να ισοφαρίζουν σε 2-2 και να οδηγούν το ματς στο tie break.
Τελικά οι πράσινοι επιβλήθηκαν στο 5ο σετ με 17-15 και πήραν και τη νίκη στο αποψινό ματς!
Τα σετ: 25-17, 25-22, 23-25, 19-25
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αρέσει ο Τρέι Λάιλς στον Παναθηναϊκό, η προτεραιότητα του παίκτη
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Παναθηναϊκός: Ανέβασε πολύ την προσφορά για Γένσεν και περιμένει τελική απάντηση τις επόμενες ώρες