Καζάζης: «Μόνο νίκη κόντρα στον Παναθηναϊκό»
Για δίκαιη πρόκριση της Μονπελιέ έκανε λόγο ο Δημήτρης Καζάζης μετά τον επαναληπτικό των δύο ομάδων στο κλειστό του Ρέντη.
Ο προπονητής του Ολυμπιακού μετά την ήττα με 3-2 σετ σημείωσε τα εξής:
«Ξέραμε ότι το ματς θα ήταν δύσκολο από το ξεκίνημα. H Μονπελιέ ήταν καλύτερη από εμάς και δίκαια προκρίθηκε στην επόμενη φάση του θεσμού. Από εκεί και πέρα, στα θετικά του αγώνα κρατάμε την επιστροφή του Μιγιαήλοβιτς, ο οποίος επέστρεψε από τον τραυματισμό του, ενώ στο σημερινό ματς ανταποκρίθηκαν κι άλλοι παίκτες μας θετικά. Τώρα, έχουμε το ματς με τον Παναθηναϊκό στην έδρα μας, στο οποίο έχουμε στόχο μόνο να κερδίσουμε».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αρέσει ο Τρέι Λάιλς στον Παναθηναϊκό, η προτεραιότητα του παίκτη
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Παναθηναϊκός: Ανέβασε πολύ την προσφορά για Γένσεν και περιμένει τελική απάντηση τις επόμενες ώρες