Οικονόμου: «Όποτε πάει στο γήπεδο ο Τσίπρας, χάνει ο Παναθηναϊκός» (vid)
Ο Δημήτρης Οικονόμου έριξε «καρφί» για την παρουσία του Αλέξη Τσίπρα στο γήπεδο της Λεωφόρου.
Στην εκπομπή «Σήμερα» ο Δημήτρης Οικονόμου έκανε ένα ποδοσφαιρικό σχόλιο, τονίζοντας πως όποτε ο Έλληνας πολιτικός επισκέπτεται το γήπεδο του Παναθηναϊκού, το Τριφύλλι δεν πάει καθόλου καλά.
Αναλυτικά:
«Ο Τσίπρας στο… γήπεδο να μην πάει. Δεν του πάει καθόλου καλά. Όποτε πάει στο γήπεδο, χάνει ο Παναθηναϊκός. Και έχουμε και προβλήματα εμείς εδώ, είναι το… μαγαζί μας»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)