Οικονόμου: «Στο "κοκκαλέικο" ήταν φωλιά Παναθηναϊκών, καταπιεζόμασταν μέσα στον Κόκκαλη!» (vid)
Ο παρουσιαστής Δημήτρης Οικονόμου έκανε το δικό του σχόλιο μετά την ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΚ στο Γ. Καραϊσκάκης.
Αναλυτικά όσα είπε στο κανάλι του ΣΚΑΪ:
«Έχουμε μπλέξει με φωλιά ΑΕΚτζήδων. Αυτήν την αίσθηση έχω. Αυτό το πρόβλημα το είχα, όταν ήμουν στον Κόκκαλη. Ολυμπιακοί εμείς, ήταν φωλιά Παναθηναϊκών.
Στο κοκκαλέικο ήταν περισσότεροι οι Παναθηναϊκοί από εμάς. Καταπιεζόμασταν μέσα στον Κόκκαλη.
Καλύτερο ποδόσφαιρο έπαιξε ο Ολυμπιακός, συγχαρητήρια στην ΑΕΚ θα πω εγώ.»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)