Λαϊκά δικαστήρια στην Μπέτις: Οι οπαδοί της έδιωξαν τους παίκτες όταν πήγαν να τους χαιρετήσουν!
Ο Παναθηναϊκός πήρε μεγάλη νίκη στο ΟΑΚΑ και μετά το φινάλε υπήρξε ένταση στην εξέδρα των φίλων της Μπέτις.
Η ήττα από τον Παναθηναϊκό έφερε έντονη δυσαρέσκεια στην πλευρά της Μπέτις, με το κλίμα να είναι βαρύ αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης στο ΟΑΚΑ. Οι φίλοι της ισπανικής ομάδας έδειξαν ξεκάθαρα την απογοήτευσή τους για την εικόνα που παρουσίασαν οι παίκτες τους στο πρώτο ματς των «16» του Europa League.
Μετά το τελευταίο σφύριγμα, οι ποδοσφαιριστές της Μπέτις κινήθηκαν προς το σημείο όπου βρίσκονταν οι οπαδοί της ομάδας τους, θέλοντας να τους χαιρετήσουν και να τους ευχαριστήσουν για την παρουσία τους στην Αθήνα. Η αντίδραση, όμως, μόνο θετική δεν ήταν.
Οι φίλοι των Ανδαλουσιανών υποδέχθηκαν τους παίκτες με έντονες αποδοκιμασίες και ξεκάθαρη οργή για το αποτέλεσμα και την εμφάνιση της ομάδας. Το σκηνικό έδειξε το βάρος που έφερε η ήττα από τον Παναθηναϊκό, ειδικά από τη στιγμή που η Μπέτις δεν κατάφερε να αξιοποιήσει ούτε το αριθμητικό της πλεονέκτημα.
Η εικόνα αυτή αποτύπωσε το βαρύ κλίμα που επικρατεί στην ισπανική ομάδα μετά το 1-0 στο ΟΑΚΑ. Ο Παναθηναϊκός, από την άλλη, έκλεισε τη βραδιά με χαμόγελα και ισχυρό προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς στην Ανδαλουσία.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο