Μπενίτεθ: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός – Κηφισιά 3-0
Δείτε τι δήλωσε ο Ράφα Μπενίτεθ μετά το Παναθηναϊκός – Κηφισιά, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής της Super League Greece.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ράφα Μπενίτεθ μετά το Παναθηναϊκός – Κηφισιά:
«Η αρχή ήταν περίπλοκη. Έπρεπε να αλλάξουμε και παίκτες σε σχέση με τον αγώνα της Πέμπτης. Θα μπορούσε να σκοράρει και ο αντίπαλος πέρα από εμάς πριν την αποβολή.
Σίγουρα έγινε πιο εύκολο όταν η Κηφισιά έμεινε με 10 παίκτες και θεωρώ ότι το αποτέλεσμα είναι δίκαιο.
Σημαντικό να έχουμε πολλές επιλογές από παίκτες ανά αγώνα ή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Είμαι χαρούμενος με την απόδοσή τους, την προσπάθεια, όταν δίνουν όλοι τον καλύτερο εαυτό τους και βοηθούν, ώστε να κερδίζουμε».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»