Οπαδός του Παναθηναϊκού στην Τούμπα, τίμησε τους νεκρούς - Η συμβολική κίνηση (pic)
Ένας οπαδός του Παναθηναϊκού πήρε την πρωτοβουλία και επισκέφθηκε την Τούμπα για να τιμήσει τα επτά αδικοχαμένα «αετόπουλα» του ΠΑΟΚ.
Η οικογένεια του Παναθηναϊκού απέδειξε και εμπράκτως πως στέκεται δίπλα στον ΠΑΟΚ τις δύσκολες στιγμές έπειτα από το τραγικό δυστύχημα στη Ρουμανία.
Συγκεκριμένα, ένας οπαδός του συλλόγου επισκέφθηκε το γήπεδο της Τούμπας και άφησε στη μνήμη των επτά νεκρών, μια φανέλα «1908» με το τριφύλλι μαζί με τα υπόλοιπα διακριτικά του ΠΑΟΚ.
Δείτε παρακάτω:

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΗ ΑΦΗΝΕΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ (ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ / EUROKINISSI)
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο