Σεϊταρίδης: Η «απάντηση» στον προπονητή του Πανσερραϊκού για το «3-0» (vid)
Ο Γιούρκας Σεϊταρίδης σχολίασε στο MONO BALA το 0-3 στις Σέρρες, θεωρώντας υπερβολικά τα… παράπονα του Σαραγόσα για το σκορ!
Ο άλλοτε διεθνής αμυντικός κλήθηκε στην εκπομπή MONO BALA να σχολιάσει το Πανσερραϊκός-Παναθηναϊκός 0-3 και στάθηκε κυρίως στις τοποθετήσεις του προπονητή των γηπεδούχων.
Χωρίς να ανεβάσει τόνους, αλλά με σαφήνεια, πήρε απόσταση από τη ρητορική της… αδικίας που ακολούθησε το παιχνίδι.
Χαρακτηριστικά, ανέφερε: «Μου ακούγονται περίεργες οι δηλώσεις του Σαραγόσα. Μπορούσε να είχε προηγηθεί ο Πανσερραϊκός, αλλά δεν ήταν για 3-0. Στο β’ ημίχρονο ο Παναθηναϊκός κυριάρχησε. Δε νομίζω ότι αδικήθηκε ο προπονητής του Πανσερραϊκού».
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού