Ο Σεϊταρίδης αποθέωσε τον Παναθηναϊκό μετά το διπλό στο Αγρίνιο! (vid)
Ο Γιούρκας Σεϊταρίδης σχολίασε τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Παναιτωλικού, υπογραμμίζοντας την εικόνα, την επιθετικότητα και το ιδανικό τάιμινγκ.
Ο Γιούρκας Σεϊταρίδης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή MONOBALA και αναφέρθηκε στη νίκη του Παναθηναϊκού με 2-1 επί του Παναιτωλικού στο Αγρίνιο.
Ο παλαίμαχος διεθνής τόνισε πως η ομάδα του Χρήστου Κόντη παρουσιάστηκε με διαφορετικό πρόσωπο σε σχέση με προηγούμενες εμφανίσεις της.
«Είναι διαφορετική ομάδα ο Παναθηναϊκός. Εμένα σήμερα μου άρεσε ο Παναθηναϊκός. Μπήκε πιο επιθετικά με όρεξη και περισσότερη κίνηση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σεϊταρίδης, αναγνωρίζοντας την αλλαγή νοοτροπίας που έδειξε η ομάδα στο γήπεδο.
Συνεχίζοντας, ο πρώην ποδοσφαιριστής εξήγησε πως το αποτέλεσμα δεν αποτελεί κάποιον θρίαμβο, αλλά είχε ιδιαίτερη σημασία για την ψυχολογία των «πράσινων». «Δεν θα έλεγα μεγάλη νίκη, είναι δεδομένο ότι η ομάδα πρέπει να κερδίζει τέτοια παιχνίδια. Είναι σημαντική νίκη. Το τάιμινγκ ήταν ιδανικό», σημείωσε.
Δείτε το βίντεο:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ