Παπαδόπουλος: «Χάσαμε τη συγκέντρωσή μας εξαιτίας της διακοπής για το VAR»
Ο Νίκος Παπαδόπουλος έριξε «καρφί» για τη διακοπή διάρκειας 15 λεπτών στο «Γ. Καραϊσκάκης» μετά το 2-2 του Λεβαδειακού κόντρα στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Cosmote-TV:
«Έγινε ένα πολύ όμορφο παιχνίδι. Η ομάδα μας έδειξε ότι μπορεί να αντιδρά ακόμη και με μεγάλες ομάδες σε καλές έδρες.
Μετά τη διακοπή με το VAR και όλα αυτά που έγιναν, χάσαμε τη συγκέντρωσή μας και δεχθήκαμε ένα γκολ που θα μπορούσε να το είχαμε αποφύγει.
Δεν θέλουμε να είμαστε η ομάδα που θα παίξει αντι-ποδόσφαιρο. Ο Λεβαδειακός προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο, να πρεσάρει ψηλά, να δημιουργήσει και να παίξει ένα συνδυαστικό παιχνίδι. Χάσαμε τη συγκέντρωσή μας, μετά τη διακοπή από το VAR»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ