Χαμογέλασε για το πέναλτι του Ολυμπιακού ο Παντελίδης: «Εσείς ξέρετε περισσότερα!» (vid)
Με το δικό του τρόπο ο Σάββας Παντελίδης εξέφρασε τις αμφιβολίες του για το πέναλτι που «κέρδισε» ο Μεχντί Ταρεμί στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα Κυπέλλου Αστέρας Aktor-Ολυμπιακός.
Πάνω σε αυτή τη λογική τοποθετήθηκε για την αναμέτρηση ο προπονητής των Αρκάδων, Σάββας Παντελίδης μετά τη λήξη.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Cosmote-TV:
«Εγώ θέλω να σας ρωτήσω. Πληρώνουμε το πρώτο ημίχρονο ή πληρώνουμε… Δεν έχει γίνει φάση μέχρι το πέναλτι.
Έχουμε διαλέξει ένα σχηματισμό, προσπαθούμε να βρούμε τα πατήματά μας μέσα στο γήπεδο. Δεν απειλεί ο αντίπαλος. Δεν ξέρω, αν είναι ή όχι πέναλτι. Εσείς ξέρετε περισσότερα.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΜετά αντιδράσαμε στο β’ ημίχρονο, είχαμε αρκετές φάσεις για κάτι παραπάνω. Πήρα κάτι από ορισμένα παιδιά που δεν είχαν χρόνο συμμετοχής και θα τα χρησιμοποιήσουμε στα επόμενα παιχνίδια στο πρωτάθλημα. Κάθε μέρα είναι απαιτητική»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»