Βιτόρια: «Φεύγω με καθαρή συνείδηση» - Το πρώτο μήνυμα και ειδική αναφροά στους οπαδούς
Ο Πορτογάλος τεχνικός αποχαιρέτησε με συγκινητικά λόγια τους παίκτες, τον κόσμο και τη χώρα μας, μιλώντας για στήριξη και ευγνωμοσύνη.
Ο Ρουί Βιτόρια αποχαιρέτησε και επίσημα τον Παναθηναϊκό μέσα από μία ανάρτηση στο Instagram, μετά το τέλος της συνεργασίας του με τους «πράσινους».
Ο 55χρονος κόουτς έστειλε ένα μήνυμα γεμάτο ευγνωμοσύνη, τόσο προς τους παίκτες και τους συνεργάτες του, όσο και προς τον κόσμο του συλλόγου που τον στήριξε όλο αυτό το διάστημα.
Το μήνυμα του Ρουί Βιτόρια
«Ο χρόνος μου στον Παναθηναϊκό έφτασε στο τέλος του. Φεύγω με καθαρή συνείδηση ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου για αυτόν τον μεγάλο σύλλογο κάθε στιγμή, ειδικά στις πιο δύσκολες.
Είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη όλων των παικτών και όλων όσων πολλοί από αυτούς με διακριτικό τρόπο δούλεψαν μαζί μου καθημερινά ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας.
Πάνω από όλα ευχαριστώ αυτούς τους φανταστικούς οπαδούς για την στοργή που μου έδειχναν πάντα και για την συνεχή στήριξη που έδωσαν στον Παναθηναϊκό. Μια ιδιαίτερη λέξη και σε αυτή την υπέροχη χώρα για τον τρόπο που με υποδέχτηκε!
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΣε όλους εσάς, τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου! Μια μέρα, οι δρόμοι μας θα διασχίσουν ξανά».
Το «αντίο» του Ρουί Βιτόρια έρχεται λίγες ώρες μετά την επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τη λύση της συνεργασίας, με τους «πράσινους» να βρίσκονται ήδη σε αναζήτηση του αντικαταστάτη του.
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»