Βιτόρια: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός - Λεβαδειακός 1-1
Δείτε τι δήλωσε ο Ρουί Βιτόρια μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Λεβαδειακό.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ρουί Βιτόρια μετά το Παναθηναϊκός-Λεβαδειακός:
«Στο πρώτο μέρος ήμασταν πάρα πολύ καλή και έπρεπε να τελειώσουμε το ματς. Μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τις φάσεις, δεν το κάναμε και στο δεύτερο ημίχρονο άλλαξε η εικόνα γιατί οι παίκτες είχαν έλλειψη ρυθμού κι άλλοι φόρτο και έπεσε η απόδοσή μας.
Στο πρώτο μέρος δε δικαιολογείται να μην τελειώσουμε το ματς, στο δεύτερο το πίστεψε ο αντίπαλος και μας στενοχώρησε πολύ αυτό γιατί θέλαμε και πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να ξεκινήσουμε θετικά».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Μπορεί να σκάσει όνομα έκπληξη για αριστερός μπακ στον Παναθηναϊκό»
- Παναθηναϊκός: Το τριπλό μοντέλο συνδρομής στην πλατφόρμα Αλαφούζου
- Παναθηναϊκός: Ο φορ της Μπολόνια και η περίπτωση από την Τσέλσι
- «Ετοιμάζει πρόταση για Πούλγκαρ ο Παναθηναϊκός - Η ρήτρα αποδέσμευσης»
- «Τι πρέπει να γίνει για να ανοίξει ο δρόμος για Μπατίστ στον Παναθηναϊκό» (vid)