Βιτόρια: «Αυτό ήταν καμπανάκι...» - Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός – Μπράγκα
Δείτε τις δηλώσεις του Ρουί Βιτόρια μετά το φιλικό Παναθηναϊκός – Μπράγκα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ρουί Βιτόρια μετά το φιλικό Παναθηναϊκός – Μπράγκα:
«Δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι από τη στιγμή που χάσαμε τον αγώνα. Αυτό, ίσως, είναι ένα καμπανάκι για εμάς. Ο αντίπαλος δίχως να κάνει κάτι το ιδιαίτερο κέρδιζε με 2-0. Θέλω να κρατήσω ότι στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα είχε καλή κυκλοφορία της μπάλας.
Στο β’ ημίχρονο κυνηγήσαμε το παιχνίδι μέχρι το τέλος, κάναμε το 2-1 και θα μπορούσαμε να είχαμε ισοφαρίσει. Αυτή τη στιγμή πρέπει να ξεκουραστούμε. Ήταν δύο εβδομάδες με πολύ μεγάλη ένταση. Οι ποδοσφαιριστές έχουν μια κόπωση.
Όταν πάμε στην Αθήνα, θα δώσουμε προσοχή σε κάποιες τακτικές οδηγίες και σε λεπτομέρειες που αφορούν τον αντίπαλο (σ.σ τη Ρέιντζερς). Είναι θετικό, πως δεν βγάλαμε κάποιον τραυματισμό».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»
- Παναθηναϊκός: Αυτό είναι το καλεντάρι της EuroLeague 2026-27
- Αποκάλυψη Ισπανών: Το συμβόλαιο και οι απολαβές του Μπαντιό στον Παναθηναϊκό
- «Δεύτερη μεταγραφή μέχρι το τέλος της εβδομάδας ο Παναθηναϊκός»
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας