Πανούτσος: «Ο Παναθηναϊκός χρειάζεται ένα καλό ματς. Η νίκη δεν του φτάνει»
Το σχόλιο του Αντώνη Πανούτσου για τη διαιτησία του αγώνα Παναθηναϊκός – ΑΕΚ 3-1.
Αναλυτικά όσα είπε ο Αντώνη Πανούτσος στην ΕΡΤ για το Παναθηναϊκός – ΑΕΚ:
Δεν είναι καλό να κερδίζεις και να μην είσαι καλός. Πρέπει να κερδίζεις και να είσαι καλός. Εγώ έβλεπα τον Παναθηναϊκό να παίρνει αποτέλεσμα από διαίσθηση.
Η ΑΕΚ έπαιξε το ματς κόντρα στον Ολυμπιακό με μεγάλη ένταση και μετά απ’ αυτό περιμένεις ότι θα έχουν πάρει αέρα και έχασε πολλές ευκαιρίες γενικά μες στο παιχνίδι.
Θέλω να πω κάτι όμως. Δεν ξέρω αν ο Πιερό μπορούσε να συνεχίσει γιατί έχει σχολιαστεί αρνητικά η αλλαγή και ο Αλμέιδα ξέρει περισσότερα.
Του Παναθηναϊκού του χρειάζεται ένα καλό ματς. Η νίκη δεν του φτάνει. Πρέπει να επιβληθεί στον αντίπαλό του και να πάρει μια νίκη, μια καθαρή νίκη που λέμε.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο