Πριμ από την Αλ Σαμπάμπ στον Φατίχ Τερίμ
Η Αλ Σαμπάμπ έδωσε ένα μικρό ποσό μπόνους στον Φατίχ Τερίμ που ψηφίστηκε ως προπονητής του μήνα στην Αραβία.
Ο πρώην προπονητής του Παναθηναϊκού γνώρισε ατομική διάκριση στην Αραβία καθώς ανακηρύχτηκε ως «προπονητής του μήνα».
Για αυτό το λόγο, η Αλ Σαμπάμπ επιβράβευσε τον «Αυτοκράτορα» με ένα μικρό πριμ 10.000 ριάλ που αντιστοιχεί σε περίπου 2.500 ευρώ.
Σε συνολικά 13 αναμετρήσεις το σύνολό του έχει καταγράψει 7 νίκες, 3 ισοπαλίες και 4 ήττες.
Το πιο σημαντικό δε για τον Τερίμ είναι πως τον περασμένο μήνα η Αλ Σαμπάμπ δέχθηκε μόλις 2 γκολ, σκόραρε 10 και ήταν αήττητη με 2 νίκες και μία ισοπαλία.
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleWith 10 goals scored, 2 conceded, 2 wins and a draw: Fatih Terim is your Coach of the Month 🧠
Helal olsun imparator! 🇹🇷#RoshnSaudiLeague pic.twitter.com/ASpOtLhy5m
— Roshn Saudi League (@SPL_EN) March 17, 2025
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»