Παναθηναϊκός: Διπλό στο Κορωπί, με ενδεκάδα από τους Νέους
Ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση για τον Παναθηναϊκό με τους παίκτες να χωρίζονται, ώστε να παίξουν οικογενειακό διπλό εν απουσία και των διεθνών.
Αναλυτικά:
Συμμετείχαν 11 ποδοσφαιριστές της Κ19 του Τριφυλλιού.
Οικογενειακό διπλό είχε το πρόγραμμα για τους Πράσινους το Σάββατο στο «Γ. Καλαφάτης».
Σε αυτό συμμετείχαν συνολικά 11 ποδοσφαιριστές από την Κ19 του Παναθηναϊκού. Ο λόγος για τους Μπρέγκου, Μπονόβα, Μαρκεζίνη, Καλοσκάμη, Χαντζάρα, Σκαρλατίδη, Τακεσιάν, Ουζουνίδη, Τερζή, Τρίκατζη και Καρούζο.
Την ίδια στιγμή, οι Γιάννης Κώτσιρας και Τάσος Μπακασέτας συνέχισαν το ατομικό τους ενώ πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησε ο Μανώλης Σιώπης. Απόντες ήταν οι διεθνείς Ιωαννίδης, Βαγιαννίδης, Ντραγκόφσκι, Σφιντέρσκι, Πελίστρι, Μαξίμοβιτς, Τσέριν, Ουναΐ, Ίνγκασον, Φικάι, Καρακασίδης.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»
- Παναθηναϊκός: Αυτό είναι το καλεντάρι της EuroLeague 2026-27
- Αποκάλυψη Ισπανών: Το συμβόλαιο και οι απολαβές του Μπαντιό στον Παναθηναϊκό
- «Δεύτερη μεταγραφή μέχρι το τέλος της εβδομάδας ο Παναθηναϊκός»
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας