Βαγιαννίδης: «Κάναμε αυτό που έπρεπε - Μας δυσκόλεψε αρκετά ο αντίπαλος»
Δείτε τι δήλωσε ο Γιώργος Βαγιαννίδης μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Βίκινγκουρ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Γιώργος Βαγιαννίδης μετά το Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ:
«Κάναμε το καθήκον μας. Μπήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο για να καθαρίσουμε την πρόκριση, φάνηκε η ποιότητα σε όλη την διάρκεια, αλλά πιστεύω αυτή την εικόνα που δείξαμε στο δεύτερο μέρος, πρέπει να την δείχνουμε σε κάθε ημίχρονο που θα παίζουμε από εδώ και πέρα. Μπορεί το όνομα του αντιπάλου να μην ήταν γνωστό, αλλά ήταν μια πολύ τίμια και δυνατή ομάδα και δεν ήταν εύκολη η πρόκριση, όσο περίμεναν κάποιοι.»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο