Ντέμης: «Το χειρότερο κομμάτι του ΠΑΟ ήταν μετά το 2-1, αυτό μου είχε πει ο Φύσσας» (vid)
Ο Ντέμης Νικολαϊδης σχολίασε τα όσα είδε στην αναμέτρηση Βίκινγκουρ-Παναθηναϊκός στο Ελσίνκι.
Αναλυτικά όσα είπε στον «αέρα» του ΣΠΟΡ ΦΜ 94.6:
«Αν ένιωσα κάτι παραπάνω στο ματς του Παναθηναϊκού, είναι πως μετά το 2-1 η Βίκινγκουρ έχασε δύο ευκαιρίες. Θα μπορούσε να φάει κι άλλο ο Παναθηναϊκός. Κάποια μπορούμε να τα εξηγήσουμε…
Το πλαστικό γήπεδο κάνει τεράστια διαφορά. Η επαφή που έχει ένα γήπεδο χόρτου με ένα πλαστικό τάπητα, είναι τεράστια. Δε συνηθίζεις με μια προπόνηση. Αυτό αποτελεί μια δικαιολογία, αλλά πρέπει να είσαι και 100% συγκεντρωμένος.
Ήμουν σε μια εκδήλωση με τον Τάκη Φύσσα και έλεγε ο Τάκης ότι μπορεί να φαίνεται εύκολο παιχνίδι, αλλά δεν είναι. Είπα, κάτσε, Τάκη, από τον Παναθηναϊκό εξαρτάται. Είσαι ανώτερη ομάδα.
Δεν μου φάνηκε μπλαζέ ο Παναθηναϊκός. Στο β’ ημίχρονο δεν έπαιξε με ύφος. Δεν είδα τέτοια συμπεριφορά. Λίγο υποτίμηση υπήρχε στις δυνατότητες των αντιπάλων.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΤο χειρότερο κομμάτι για μένα, ήταν μετά το 2-1. Έχεις μειώσει, πας να σώσεις το παιχνίδι και οι άλλοι χάνουν ευκαιρίες για το 3-1. Εκεί δεν μου άρεσε η νοοτροπία.
Ο Παναθηναϊκός προέρχεται από αρνητικά αποτελέσματα…»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ