Μανώλης Σιώπης: Το πρώτο του πράσινο μήνυμα στα social media (pic)
Ο Μανώλης Σιώπης μετά την ανακοίνωσή του από τον Παναθηναϊκό δεν άργησε να στείλει και το δικό του μήνυμα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης που χρησιμοποιεί.
Στο πρώτο του μήνυμα μέσω social media έπειτα και από την πρώτη του προπόνηση με τον Παναθηναϊκό ο Μανώλης Σιώπης, έγραψε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος της οικογένειας του Παναθηναϊκού θέλω να ευχαριστήσω όσους βοήθησαν στο να βρίσκομαι εδώ και από την μεριά μου θα δώσω τα πάντα μέσα στο γήπεδο».
Δείτε τη δημοσίευση:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ