Ντέμης: «Δεν καταλαβαίνω γιατί δόθηκε πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού» (vid)
Ο Ντέμης Νικολαϊδης απόρησε με την απόφαση του Σιδηρόπουλου να καταλογίσει πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου στο Αγρίνιο.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή Monday FC:
«Δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο το VAR κάλεσε τον διαιτητή. Δεν ξέρω αν βρίσκει χέρι. Και να βρίσκει, ίσα που το ακουμπάει. Δεν καταλαβαίνω γιατί δόθηκε πέναλτι. Η μπάλα πάει άουτ.
Δεν μου φάνηκε το χέρι πάνω από τον ώμο. Μου έκανε εντύπωση που τον κάλεσε το VAR. Τον δυσκολεύει τον διαιτητή. Ήταν στο τελευταίο λεπτό του ημιχρόνου.
Ο Ολυμπιακός κυριάρχησε, ήταν καλύτερος. Ο Παναιτωλικός όσο μπορούσε έπαιζε, έκανε αντεπιθέσεις…»
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο