Αλόνσο: «Αυτά είπαμε στα αποδυτήρια μετά την Τσέλσι»
Ο Ντιέγκο Αλόνσο έστειλε το δικό του μήνυμα ενόψει του παιχνιδιού κόντρα στον Άρη σήμερα το απόγευμα.
Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τον Άρη σήμερα το απόγευμα έχοντας ως μοναδικό στόχο τη νίκη με τον Ντιέγκο Αλόνσο να στέλνει το δικό του μήνυμα.
Αναλυτικά όσα ανέφερε στο «Matchday Mag»:
«Η σημασία που έχει ο αγώνας με τον Άρη είναι πολύ ξεκάθαρη. Στα αποδυτήρια, μετά την αναμέτρηση με την Τσέλσι, είπαμε πως πρέπει ν’ αφήσουμε πίσω μας αυτό το ματς και να κοιτάξουμε το παιχνίδι που ακολουθεί για το πρωτάθλημα απέναντι στον Άρη. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Ο Άρης είναι μια σοβαρή και καλά οργανωμένη ομάδα, η οποία εκμεταλλεύεται τις στιγμές της στη διάρκεια των αγώνων. Αξίζει να βρίσκεται στην πρώτη θέση, όμως εμείς οφείλουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ