Φύσσας: «Για πρώτη φορά έπαιξε έτσι ο Παναθηναϊκός - Κατώτερος ο Ολυμπιακός» (vid)
Ο Τάκης Φύσσας παρέθεσε τις απόψεις του για το ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή «Μόνο Μπάλα»:
«Στο πρώτο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός μπήκε καλά. Για πρώτη φορά είδα ότι υπήρχε ένα συνδυαστικό παιχνίδι από τις πλευρές.
Ο Μπάλντοκ ήταν αρκετά επιθετικός, ο Μλαντένοβιτς με τον Τζούρισιτς συνδυάστηκαν σε πολλές περιπτώσεις και από κει ξεκίνησαν πολλές ευκαιρίες.
Ο Ολυμπιακός παρουσιάστηκε κατώτερος των περιστάσεων. Ο Ίνγκασον ήταν καταπληκτικός και με εκείνον, ο Παναθηναϊκός έβγαινε από την άμυνά του.
Από το 45′ μέχρι το 60′ ήταν κυρίαρχος ο Ολυμπιακός. Η αλλαγή του Κωστούλα έφερε ταχύτητα, ορμή. Δεν του βγήκε η αλλαγή του Βέλντε, μετατοπίστηκε ο Κωστούλας στο πλάι.»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο