Αλόνσο: «Το αποτέλεσμα με θυμώνει πολύ» - Οι δηλώσεις μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός 2-0 (vid)
Δείτε τι δήλωσε ο Ντιέγκο Αλόνσο μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ντιέγκο Αλόνσο μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός:
Για το ματς και την απόδοση της ομάδας του: “Το αποτέλεσμα με θυμώνει. Θέλαμε να κερδίσουμε τους τρεις βαθμούς, όμως κατά τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου δεν είδαμε την ομάδα που θέλαμε. Στο δεύτερο μέρος ήμασταν περίπου αυτό που θέλαμε, Αξίζαμε περισσότερα στο δεύτερο ημίχρονο και όχι στο πρώτο”.
Για την τελική απόφαση των παικτών του στο δεύτερο μέρος: “Είχαμε τη θέληση, όμως δεν ήμασταν αποτελεσματικοί, δεν ήμασταν συμπαγείς και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα”.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ