Αλμέιδα: Οι δηλώσεις μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός 3-0

Διαβάστε τις δηλώσεις του Ματίας Αλμέιδα μετά τη λήξη της αναμέτρησης του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ για τα playoffs της Super League.

Τερίμ: «Αξίζαμε να χάσουμε - Μόνος ο διαιτητής δεν είδε πέναλτι»

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ματίας Αλμέιδα μετά το ΑΕΚΠαναθηναϊκός:

«Μεγάλη νίκη. Πιστεύω πως παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο. Ήταν ένα ωραίο παιχνίδι. Όλα τα παιχνίδια είναι τελικοί, αυτή είναι η ιδέα να παίζουμε έτσι.

Αυτή είναι η ιδέα. Απομένουν τρία παιχνίδια απέναντι σε τρεις πολύ δύσκολους αντιπάλους. Επιδιώκουν την πρώτη θέση όπως και εμείς.

Θα στρωθούμε στη δουλειά. Ο κόσμος τραγουδάει το επίθετο του πατέρα μου, νιώθω πολύ περήφανος. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι κόντρα στον ΠΑΟΚ.»

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr