Αλμέιδα: Οι δηλώσεις μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός 3-0
Διαβάστε τις δηλώσεις του Ματίας Αλμέιδα μετά τη λήξη της αναμέτρησης του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ για τα playoffs της Super League.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ματίας Αλμέιδα μετά το ΑΕΚ–Παναθηναϊκός:
«Μεγάλη νίκη. Πιστεύω πως παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο. Ήταν ένα ωραίο παιχνίδι. Όλα τα παιχνίδια είναι τελικοί, αυτή είναι η ιδέα να παίζουμε έτσι.
Αυτή είναι η ιδέα. Απομένουν τρία παιχνίδια απέναντι σε τρεις πολύ δύσκολους αντιπάλους. Επιδιώκουν την πρώτη θέση όπως και εμείς.
Θα στρωθούμε στη δουλειά. Ο κόσμος τραγουδάει το επίθετο του πατέρα μου, νιώθω πολύ περήφανος. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι κόντρα στον ΠΑΟΚ.»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ