Ντέμης: «Η Λαμία βρήκε κίνητρο να παίξει εναντίον του Παναθηναϊκού» (vid)
Ο Ντέμης Νικολαϊδης σχολίασε τη νίκη 3-1 του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό και στάθηκε στην εμφάνιση του Μπερνάρ Ντουάρτε.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή Monday FC:
«Η Λαμία ήταν ανταγωνιστική, βρήκε κίνητρο να παίξει. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να βγάζει μια ένταση στα μαρκαρίσματα με αρκετό τρέξιμο.
Τα χαφ έκαναν λίγα λάθη, παρότι πίεσε η Λαμία. Ο Αράο πήγε καλά. Και ο Μπακασέτας με τον Τσέριν. Μπερνάρ-Τσέριν ήταν οι καλύτεροι.
Μου κάνει εντύπωση ο Μπερνάρ, τέτοιες φάσεις ξαναείχε στη Λεωφόρο και σουτάρει ψηλά (σ.σ χαμένες φάσεις).
Το 3ο γκολ που βάζει με το σκαφτάκι, δεν το βάζει ο οποιοσδήποτε. Και όταν έχασε την ευκαιρία, πάλι ο κόσμος του ΠΑΟ ήταν θερμός μαζί του. Πασχίζει και το προσπαθεί πολύ.»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ