Τερίμ: «Ετσι νιώθω μετά τη νίκη σήμερα» - Οι δηλώσεις μετά τον Ολυμπιακό
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ μετά την νίκη επί του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Φατίχ Τερίμ μετά το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός:
«Νιώθω χαρούμενος και πετυχημένος. Είναι καλή ομάδα έχει καλό προπονητή ο Ολυμπιακός. Είμαστε πολλοί χαρούμενοι για τη νίκη.
Είδα πρώτη φορά πριν τον αγώνα τους οπαδούς μας. Μας έδωσαν πολύ ενέργεια κι έπρεπε να τους δώσω ένα αποτέλεσμα δαν αυτό. Παίξαμε πολύ καλά, συγχαρητήρια στους παίκτες μου γιατί δώσανε τη μάχη τους».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αποκάλυψη Νεραντζιά: Τηλεοπτικό «πακέτο» για Παναθηναϊκό - Πιθανή ενσωμάτωση στην Cosmote TV
- Έντονη αντίδραση του Κούτρα on air για την επίμαχη φάση με τον Ναν (vid)
- Γάτας: «Έχουν προταθεί πάρα πολλοί παίκτες στον Παναθηναϊκό»
- Παναθηναϊκός: Το ποσό που ζητά η Κοπεγχάγη για Χατζηδιάκο
- Πιέζει για Καμαρά ο Παναθηναϊκός - Τα χρήματα για deal