Παρασκήνιο από το ντέρμπι: Πέταξε και κλώτσησε το πινακάκι ο Φατίχ Τερίμ (vid)
Έντονα ζει κάθε αγώνα του Παναθηναϊκού ο Φατίχ Τερίμ.
Ο Τούρκος προπονητής έχει υψηλό κίνητρο στον Παναθηναϊκό, δεν ήρθε για να κοροϊδέψει και θέλει το πρωτάθλημα Ελλάδος.
Από τα πρώτα του παιχνίδια ο Τερίμ κοουτσάρει με πάθος στον «πράσινο» πάγκο και στα δύο πρώτα του ντέρμπι δεν πήρε ισάριθμες νίκες στις… λεπτομέρειες.
Στο πρόσφατο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο 70χρονος τεχνικός χτύπησε το ψυγείο στη χαμένη ευκαιρία του Ιωαννίδη.
Το βράδυ της Κυριακής (14/1) στην OPAP Arena εκείνος κατά τη διάρκεια του β’ ημιχρόνου, είδε κάτι το οποίο δεν του άρεσε και την… πλήρωσε το πινακάκι του, το οποίο και πέταξε με δύναμη στο χορτάρι και το κλώτσησε, όπως φαίνεται από την παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο