Γιοβάνοβιτς: «Έκλεισε ιδανικά αυτός ο κύκλος αγώνων» - Οι δηλώσεις μετά την πεντάρα
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετά την νίκη του Παναθηναϊκού.
Αναλυτικά
“Σίγουρα ήταν από τις 16 Σεπτεμβρίου μέσα σε 22/23 μέρες έπρεπε να δώσουμε επτά ματς. Κλείσαμε ιδανικά αυτό τον κύκλο των παιχνιδιών. Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, παρά τις αλλαγές. Είχαμε φρεσκάδα.Ο Ατρόμητος είναι μια καλή ομάδα, μας δυσκόλεψε, αλλά κάναμε το παιχνίδι μας. Η κόκκινη μας βοήθησε να ελέγξουμε το παιχνίδι. Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό αυτό το ματς”.
Για το ότι κάποιοι παίκτες έχουν ανάγκη από ξεκούραση: “Σίγουρα είναι ευκαιρία για κάποιους παίκτες, αλλά για τους διεθνείς δεν είναι καθόλου, αλλά λόγω του προγράμματος της UEFA να δούμε πως θα βγουν. Οι παίκτες που θα μείνουν εδώ θα πάρουν 2-3 μέρες ξεκούραση και μετά θα ξεκινήσει η προετοιμασία για τον νέο κύκλο αγώνων”.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο