Αλμέιδα: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός-ΑΕΚ
Διαβάστε παρακάτω όσα δήλωσε ο Ματίας Αλμέιδα μετά το ματς.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αλμέιδα:
“Πραγματικά είπα στους παίκτες ότι είμαι περήφανος για τους παίκτες.
Για όλα αυτά που δίνουν, το σεβασμό στη φανέλα και την ιστορία της ομάδας.
Είχαμε πολλούς παίκτες με προβλήματα. Όλοι έδωσαν τα πάντα.
Όλα είναι ανοικτά για τη συνέχεια. Έχουμε μπροστά μας πολύ σημαντικά παιχνίδια, όπως και ο Παναθηναϊκός. Ολοι θα παίξουν για τη φανέλα τους.”
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Πάει για ψηλό επιπέδου Λεσόρ στη νέα εποχή
- Ψάχνει ηχηρό όνομα: Παίρνει γκαρντ από το πάνω ράφι ο Παναθηναϊκός
- Το δεκαήμερο του Μπογκντάνοβιτς και το μεγάλο «χαρτί» Ομπράντοβιτς
- «Ο Ομπράντοβιτς αποφάσισε να είναι στους πάγκους - Ζήτημα ημερών η συνάντηση με Παναθηναϊκό»
- Conference: Ο Παναθηναϊκός μαθαίνει αντίπαλο - Τα υπογκρούπ και η κλήρωση