Παναθηναϊκός: Παράπονα για τη διαιτησία - «Δεν έδωσε πέναλτι»
Στο 22ο λεπτό του αγώνα του Αστέρα με τον Παναθηναϊκό οι «πράσινοι» ζήτησαν πέναλτι.
Ο Χατζηγιοβάνης έκανε τη σέντρα από δεξιά, η μπάλα σταμάτησε πάνω στον Τασουλή, με τους φιλοξενούμενους να θεωρούν πως υπήρξε αντικανονική παρέμβαση του χεριού, αλλά τον Πορτογάλο διαιτητή Αντόνιο Νόμπρε να δίνει συνέχεια στο ματς.
Σύμφωνα με τη Sportday, από το τριφύλλι εξέφραζαν τα παράπονά τους για τη διαιτησία του αγώνα με τον Αστέρα και δη το πέναλτι που δεν έδωσε ο διαιτητής και το VAR σε χέρι του Τασουλή μέσα στην περιοχή μετά από σέντρα του Χατζηγιοβάνη.
Δείτε τη φάση:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)