Γενναίο πριμ από Αλαφούζο για τη νίκη στο ντέρμπι
Ο Γιάννης Αλαφούζος παρακολούθησε από σουίτα το ντέρμπι των αιωνίων και μετά το ματς , κατέβηκε στα αποδυτήρια για να δώσει τα συγχαρητήρια του στους παίκτες.
Ο Γιάννης Αλαφούζος είπε στα αποδυτήρια: “Συγχαρητήρια, τα πήγατε υπέροχα, δεν ξέρω πως να τα πω και στα ισπανικά”. Για να απαντήσουν ρυθμικά οι πράσινοι “Bonus, Bonus” και τον ίδιο να γυρνάει και να τους λέει: “Το πήρα μήνυμα”.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι όταν έκλεισαν οι κάμερες, ο Αλαφούζος μετέφερε στους συνεργάτες του, αλλά και στους αρχηγούς ότι θα πάρουν γενναίο πριμ για τη νίκη στο ντέρμπι.
Οι παίκτες, πήραν άλλωστε, πριμ κι όταν συμπλήρωσαν τις τέσσερις σερί νίκες πριν λίγο καιρό.
Δείτε το βίντεο…
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αποκάλυψη Κουτλουάι για Λάιλς και Παναθηναϊκό!
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Επίσημο: Αυτό το κανάλι θα δείξει τα φιλικά του Παναθηναϊκού - Οι ώρες